hair-express.de

mangelhaft
1,00/5

Anna

Bewertung
I03634063

Kunde "Anna" schreibt folgende Bewertung:

 The delivery period does not correspond to the one stated on the website. I have been waiting for over 2 weeks now. Please cancel my order and refund my money (order #HE2483044). 
16.08.2022

Händler "hair-express.de" schreibt:

 Dear Customer,
Your order has been canceled as requested and the invoice amount refunded.
We apologize for not being able to deliver to you in a timely manner.

Kind regards
Laura
Beautywelt-Team
 
26.08.2022